مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-06اجتماعي

6.5 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی درگیر کرونا شدند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: 6.

5 درصد دانش آموزان استان طی هفته دوم آذر درگیر کرونا شدند که این نشان دهنده درگیری کرونا در مدارس استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاری فارس از بیرجند ، سید محمدموسوی میرزایی شب گذشته در ستاد استانی مدیریت بیماری مختلف انجام شده درصد استفاده از ماسک در هفته اول آذر 85.

4 درصد بوده که نسبت به آبان ماه مقداری کاهش یافته همچنین طی بازدیدی که از ادارات استان انجام شد حدود 93 درصد کارمندان از ماسک استفاده میکردند که نسبت به آبان ماه دو درصد کاهش داشته است.

  موسوی میرزایی عنوان داشت: در بحث واکسیناسیون نیز 87 درصد جمعیت بالای 50 سال استان واکسینه شدند و جمعیت 20 تا 30 سال استان که جمعیت پرخطر و با توجه به حضور بیشتر در جامعه احتمال انتقال از ناحیه آنها بیشتر است 69 درصد این جمعیت واکسینه شدند.

  وی تبیین کرد: روند وا کسیناسیون در استان کاهشی است و این به معنای واکسینه شدن اکثر جمعیت استان است و به نظر میرسد آنهایی که واکسینه نشدند قصد ندارند واکسینه شوند.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مورد پوشش مقایسه ای واکسیناسیون در خراسان جنوبی نسبت به کشور اشاره کرد و گفت: در خراسان جنوبی در مورد جمعیت بالای 12 سال جنوبی 86 درصد دوز اول و 73 درصد دوز دوم واکسن را تزریق کردند و در کشور این میزان برای دوز اول 85 و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6.5 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی درگیر کرونا شدند

6.5 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی درگیر کرونا شدند