مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-06ورزشي

قهرمان پارالمپیک توکیو به دنبال کسب 3 سکو در پاراآسیایی چین


قهرمان بازیهای پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب نیزه گفت: با هدف گذاری انجام شده به دنبال کسب سه سکوی بازیهای پاراآسیایی چین در پرتاب نیزه، دیسک و وزنه هستم.

- قهرمان بازیهای پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب نیزه گفت: با هدف گذاری انجام شده به دنبال کسب سه سکوی بازیهای پاراآسیایی چین در پرتاب نیزه، دیسک و وزنه هستم.

حامد امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مدت 2 ماه است که تمرینات خود را به صورت فشرده و بدون مربی در خرم آباد پیگیری می کنم و در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات بین المللی فزاغ امارات هستم که اواخر اسفند برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات بین المللی فزاغ امارات چون قبل از مسابقات جهانی پارادوومیدانی و بازیهای پاراآسیایی چین برگزار می شود، فرصت خوبی برای ارزیابی، محک خودم و آشنایی با قوانین جدید داوری و یکسری تغییرات اعمال شده در قوانین دوومیدانی است تا در شرایط بهتری خود را برای مسابقات جهانی و بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنم.

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه، پیرامون این پرسش که در چه رشته هایی در فزاغ امارات شرکت خواهید کرد، تصریح کرد: در فزاغ امارات در هر سه رشته نیزه، وزنه و دیسک شرکت خواهم کرد تا با کسب رنکینگ بالا و ثبت رکورد خوب در هر سه رشته بتوانم در بازیهای پاراآسیایی چین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان پارالمپیک توکیو به دنبال کسب 3 سکو در پاراآسیایی چین

قهرمان پارالمپیک توکیو به دنبال کسب 3 سکو در پاراآسیایی چین