مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:252021-12-06پزشكي

به سرنشینان تا مشخص شدن نتیجه تست، اجازه خروج از کشتی ها داده نشود


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که از کشورهای دیگر وارد بندر می شوند باید تا مشخص شدن نتیجه تست، در کشتی بمانند و به این افراد اجازه خروج داده نشود و روادید نیز صادر نشود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که از کشورهای دیگر وارد بندر می شوند باید تا مشخص شدن نتیجه تست، در کشتی بمانند و به این افراد اجازه خروج داده نشود و روادید نیز صادر نشود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت در خصوص مرزهای زمینی، دریایی و هوایی، کشورها به سه دسته کشورهای ویژه دارای گردش زیاد سویه جدید، کشورهای پرخطر که بروز در آن ها افزایش یافته و سایر کشورها تقسیم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کشورهای ویژه، عمدتا آفریقایی شامل بوتسوانا، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، زیمبابوه هستند؛ اگر مردم این کشورها قصد وارد شدن به کشور را دارند، فعلا اجازه ورود به اتباع این کشورها داده نمی شود.

ایرانیانی که از این کشورها می خواهند وارد کشور شوند، نیز باید 14 روز قرنطینه شوند و همچنین سه نوبت تست PCR (منفی) داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کشورهای دیگری که موارد ابتلا به سویه جدید را شناسایی کرده اند، باید علاوه بر دو نوبت واکسیناسیون و گذشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سرنشینان تا مشخص شدن نتیجه تست، اجازه خروج از کشتی ها داده نشود

به سرنشینان تا مشخص شدن نتیجه تست، اجازه خروج از کشتی ها داده نشود