مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:152021-12-06اجتماعي

تشدید آلایندگی هوا و تصمیم گیری کمیته اضطرار البرز


استقرار دوباره پدیده وارونگی و افزایش آلاینده های هوا در استان البرز با نشست ویژه و تصمیم گیری کمیته اضطرار آلودگی هوا در این استان همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان البرز شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی براستمرار پایداری هوا ازروز یکشنبه تا روزجمعه 19 آذرماه جاری وافزایش غلظت آلاینده ها و قرارگیری در وضعیت ناسالم برای تمامی گروهها و درخواست دانشگاه علوم پزشکی این نشست به منظور اعمال ممنوعیت و محدودیت های موقت مکانی، زمانی و نوعی برگزار شد.

فردین حکیمی به مصوبات این کارگروه اشاره کرد و افزود: در این نشست مصوب شد که پلیس راهور در تشدید برخورد قانونی باخودروهای دودزا وفاقد برچسب معاینه فنی اعم از شخصی یا دولتی و موتور سیکلت و تشدید نظارت بر مراکز معاینه فنی توسط پلیس راهور پلیس اقدامات لازم را داشته باشد.

وی اظهار داشت: همچنین شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز از تردد وسایل حمل و نقل عمومی که آلایندگی قابل رؤیت دارند (مینی بوس، اتوبوس، ون، تاکسی) از محل توقفگاه ها (مانند توقفگاه های شبانه اتوبوس های شرکت واحد) و پایانه های حمل و نقل برون شهری جلوگیری کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید آلایندگی هوا و تصمیم گیری کمیته اضطرار البرز

تشدید آلایندگی هوا و تصمیم گیری کمیته اضطرار البرز