مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 01:452021-12-05ورزشي

مقایسه نتایج داربی های آسیایی با تقابل سرخابی های پایتخت


فوتبال ایران و گل سر سبد آن یعنی بازی استقلال و پرسپولیس باز هم وارد مسیر بازی های کم گل و فاقد زیبایی شده و از این حیث هم از دیدارهای سنتی و بزرگ آسیا عقب افتاده است.

- فوتبال ایران و گل سر سبد آن یعنی بازی استقلال و پرسپولیس باز هم وارد مسیر بازی های کم گل و فاقد زیبایی شده و از این حیث هم از دیدارهای سنتی و بزرگ آسیا عقب افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نود و هفتمین داربی تهران همانند بازی گذشته بدون گل و بدون هیجان خاصی به پایان رسید.

بازی دو تیم نه تنها هیچ گونه جذابیت و هیجانی نداشت، بلکه صحنه های کسالت آور و خواب آوری از دل این بازی در اذهان هواداران فوتبال باقی ماند.

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس و فرهاد مجیدی در استقلال در طول بازی صاحب یک موقعیت بالای 50 درصد هم نشدند و تمام تصاویر باقی مانده از بازی مربوط به پاس های اشتباه، خطاهای متعدد، داد و هوار و کارت های زرد بود که صدای هر دو تیم را در آورده بود.

افزایش تعداد مساوی ها در مصاف های اخیر دو تیم برخواسته از ترس و دلهره مربیان و بازیکنان هر دو تیم از تبعات شکست احتمالی در این مسابقه است که در هیچ یک از کشورهای دنیا دیده نمی شود که نتایج و عملکرد یک تیم صرفا بر اساس یک بازی نوشته شود اما این دو به حدی از مصاف با همدیگر واهمه دارند که هنگام مسابقه پای بازیکنان قفل می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه نتایج داربی های آسیایی با تقابل سرخابی های پایتخت

مقایسه نتایج داربی های آسیایی با تقابل سرخابی های پایتخت