مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 23:152021-12-05سياسي

آغاز فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در خراسان شمالی


سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آغاز فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با هدف فعال سازی فعالان قرآنی در دهه بصیرت خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آغاز فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با هدف فعال سازی فعالان قرآنی در دهه بصیرت خبر داد.

سید ناصر حسینی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت جامعه قرآنی استان، بیان کرد: بیش از 300 بانوی حافظ قرآن و بیش از 100 بانوی قاری قرآن در خراسان شمالی فعالیت می کنند که جزیی از ظرفیت های جامعه قرآنی این استان محسوب می شوند.

حسینی در خصوص برگزاری جلسات خانگی قرآن تصریح کرد: این جلسات ظرفیت خوبی را برای استان به ارمغان آورده که سعی ما حفظ این ظرفیت ها است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما در خصوص حفظ ظرفیت جلسات خانگی، برگزاری کارگاه های سبک زندگی قرآنی است؛ در این راستا باید مسئولین این جلسات را گرد هم آوریم و جلسات آموزشی تحت عنوان شناخت و رفع آسیب های خانواده برگزار کنیم.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری اولین نشست ماهانه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در دهه بصیرت، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، فعال سازی بانوان فعال در حوزه قرآنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در خراسان شمالی

آغاز فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در خراسان شمالی