مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-05اقتصادي

رشد 26 درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در خوزستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از رشد 26 درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در استان خبر داد و گفت: افزایش ثبت سفارش کالای صادراتی نشان دهنده روند افزایشی صادرات از خوزستان است.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از رشد 26 درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در استان خبر داد و گفت: افزایش ثبت سفارش کالای صادراتی نشان دهنده روند افزایشی صادرات از خوزستان است.

امیرحسین نظری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اهمیت صادرات از مرزهای خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 2هزار و 402 میلیون یورو کالای صادراتی به منظور بررسی برای صادرات، ثبت سفارش شده است.

وی با بیان اینکه افزایش ثبت سفارش کالای صادراتی نشان دهنده روند افزایشی صادرات از خوزستان است، افزود: میزان ثبت سفارش کالای صادراتی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان صمت خوزستان گفت: ارزش در نظر گرفته شده برای ثبت 2 هزار و 407 فقره کالا است که توسط صادرکنندگان در خوزستان پیش از انجام صادرات ثبت شده است.

نظری در خصوص محصولات صادراتی از خوزستان عنوان کرد: این کالاهای صادراتی شامل محصولات کشاورزی، صیفی جات، محصولات پتروشیمی، محصولات فلزی، ساختمانی و صنایع دستی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 26 درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در خوزستان

رشد 26 درصدی ثبت سفارش کالای صادراتی در خوزستان