مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 20:302021-12-05پزشكي

امیکرون احتمالا وارد کشور شده/همه باید واکسن کرونا بزنند


 امیکرون احتمالا وارد کشور شده و آمار ابتلا به کرونا را افزایش خواهد داد اما اگر  واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی به درستی انجام  گیرد، - ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: امیکرون احتمالا وارد کشور شده و آمار ابتلا به کرونا را افزایش خواهد داد اما اگر  واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی به درستی انجام  گیرد، جای نگرانی نیست.

علیرضا صداقت در نشست خبری که امروز در سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار شد، عنوان کرد: همکاری گروه پزشکی، بهداشت و درمان منجر به واکسیناسیون 71 درصدی 2 دوز در کشور شده است.

جامعه پزشکی شامل کل جامعه است زیرا مخاطب آن کل افراد جامعه هستند.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد ادامه داد: با ورود کرونا به کشور کار تیم درمانگر بیشتر شد و عنوان مدافع سلامت خیلی دیر به پزشکان اطلاق شد.

علاوه بر مدافعان سلامت، مردم و رسانه ها نیز در کنترل کرونا موثر هستند؛ بنابراین در کنترل کرونا باید سه نقش که شامل خدمات دهنده، خدمات گیرنده و رسانه های خبری است، کار خود را به درستی انجام دهند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر وضعیت کرونا حاد نیست و در شرایط خوبی قرار داریم اما اگر رعایت پروتکل ها و انجام واکسیناسیون به خوبی صورت نگیرد، مجددا این آتش شعله ور شده و کرونا شیوع بیشتری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیکرون احتمالا وارد کشور شده/همه باید واکسن کرونا بزنند

امیکرون احتمالا وارد کشور شده/همه باید واکسن کرونا بزنند