مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:302021-12-05سياسي

حضور مهمانان در صحن علنی مجلس از سر گرفته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هیأت رییسه مجلس گفت: - عضو هیات رییسه مجلس از مصوبه هیات رییسه برای حضور میهمانان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هیأت رییسه مجلس گفت: با تصمیم و مصوبه هیأت رییسه حضور میهمانان در جلسات علنی مجلس به صورت مشروط از سر گرفته می شود.

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذشده تا زمانی که شرایط تهران در بحث بیماری کرونا در حال آبی قرار داشته باشد میهمانانی که دو دز واکسن را تزریق کرده و تست پی سی آر آن ها منفی باشد می توانند به عنوان میهمانان جلسات علنی مجلس در جایگاه میهمانان حاضر شوند.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز مواد مختلف آیین نامه که بیشتر مربوط به اداره صحن بود مرور شد و اجرای هرچه دقیق تر و بهتر این مواد مورد تاکید قرار گرفت.

سلیمی خاطرنشان کرد: هیأت رییسه قسم خورده که به طور دقیق آیین نامه را اجرا کند و این موضوع به طور جد در دستورکار هیأت رییسه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مهمانان در صحن علنی مجلس از سر گرفته می شود

حضور مهمانان در صحن علنی مجلس از سر گرفته می شود