مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:152021-12-05اقتصادي

ایمانیه: صلاحیت سرمایه گذاران جهت فعالیت در شهرک صنعتی شیراز بررسی می شود


با اهلیت سنجی متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شیراز از فعالیت آن دسته از متقاضیانی که با گرفتن زمین و ساخت سوله، آنها را به افراد دیگر اجاره می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استاندار و جمعی از مسئولان اقتصادی فارس از برخی واحد های مستقر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز بازدید و در نشستی  مسائل و مشکلات صنایع فعال در این شهرک را بررسی کردند.

استاندار فارس بعد از بازدید 10 واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، گفت: باید از ظرفیت های موجود در شهرک صنعتی برای اشتغال زایی بیشتر استفاده بهینه شود.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه مشکلات مطرح شده در این بازدید ها در کارگروه های تخصصی در استانداری فارس بررسی می شود، افزود: به دلیل تاثیر شهرک صنعتی شیراز در اشتغال زایی و کارآفرینی و نیز توسعه صنعتی استان، برنامه بازدید از شهرک صنعتی تداوم خواهد داشت.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم تهیه گزارش دقیقی از وضعیت قرارداد های منعقد شده در این شهرک صنعتی و پایش وضع موجود، گفت: باید تدابیری اندیشید تا علاوه بر اهلیت سنجی افرادی که متقاضی سرمایه گذاری در شهرک صنعتی هستند، از فعالیت آن دسته از متقاضیانی که با گرفتن زمین و ساخت سوله، آن ها را به افراد دیگراجاره می دهند نیز جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانیه: صلاحیت سرمایه گذاران جهت فعالیت در شهرک صنعتی شیراز بررسی می شود

ایمانیه: صلاحیت سرمایه گذاران جهت فعالیت در شهرک صنعتی شیراز بررسی می شود