مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-05سياسي

طرح تدریس ادبیات زبان های محلی و قومی در مدارس به صحن مجلس ارجاع شد


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه علنی امروز عصر کمیسیون متبوع خود از ارجاع طرح تدریس ادبیات زبان های محلی و قومی در مدارس به صحن علنی مجلس خبر داد.

- رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه علنی امروز عصر کمیسیون متبوع خود از ارجاع طرح تدریس ادبیات زبان های محلی و قومی در مدارس به صحن علنی مجلس خبر داد.

علیرضا منادی سفیدان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:در نشست امروز کمیسیون به ادامه بررسی طرح اجرای اصل 15 قانون اساسی تدریس ادبیات زبان های محلی و قومی در مدارس کشور پرداختیم، کار بررسی این طرح به اتمام رسید و ضمن تصویب در کمیسیون به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

وی افزود: در ادامه 8 نفر از اعضای کمیسیون یعنی منادی سفیدان، احمدپور، نادری، ویس کرمی،متفکرآزاد، زاهدی، کریمی فیروزجایی، دهمرده، برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح تأسیس صندوق های ذخیره دانشگاهیان، وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دو نفر از اعضا آقایان مولوی و وحیدی نیز برای عضویت در کمسیون مشترک طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تدریس ادبیات زبان های محلی و قومی در مدارس به صحن مجلس ارجاع شد

طرح تدریس ادبیات زبان های محلی و قومی در مدارس به صحن مجلس ارجاع شد