مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:502021-12-05سياسي

آمار ابتلا و فوت کرونا هر دو کاهش جدی پیدا کرده است


رییس جمهور با تبیین شرایط کشور در زمانی که دولت را تحویل گرفت از مهار کرونا به عنوان مهمترین اولویت دولت در آغاز به کار نام برد و گفت :امروز خدا را شاکریم آمار ابتلا و فوت هر دو کاهش جدی پیدا کرده است .

- رییس جمهور با تبیین شرایط کشور در زمانی که دولت را تحویل گرفت از مهار کرونا به عنوان مهمترین اولویت دولت در آغاز به کار نام برد و گفت :امروز خدا را شاکریم آمار ابتلا و فوت هر دو کاهش جدی پیدا کرده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، آیت الله سید ابراهیم رییسی در دومین گفت وگوی خبری خود به مناسبت صدمین روز آغاز دولت سیزدهم در شبکه دوم سیما، در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به دولت پس از گذشت صد روز می دهد، اظهار کرد: نمره را باید مردم عزیز بدهند.

قضاوت و داوری آنها در این باره منصفانه و عادلانه است.

وی با اشاره به هم شرایطی که دولت تحویل شد هم از لحاظ شرایط شیوع کرونا هم وضعیت و شرایط مالی اقتصادی و خزانه گفت: از همه مهمتر امید و اعتماد مردم بود که آسیب دیده بود و از وظایف مهم دولت این بود که آن را بازآفرینی کند.

وی با تاکید بر اینکه از مهمترین مسائل، جان مردم است و دولت باید بتواند مردم را در مشکلات معیشتی همراهی کند و با مردم نسبت به گره گشایی ها گام بردارد، اظهار کرد: یادم نمی رود روز تنفیذ حکم رییس جمهوری مسائل اولویت دار را اعلام کردم که کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ابتلا و فوت کرونا هر دو کاهش جدی پیدا کرده است

آمار ابتلا و فوت کرونا هر دو کاهش جدی پیدا کرده است