مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-05سياسي

انتقال ایثار حاج قاسم یکی از ضرورت های امروز است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: پاسداشت ایثار و جهاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از ضرورت های امروز به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج  محمد رضایی عصر امروز در جلسه هماهنگی میزبانی کردستان از کاروان هنری روایت حبیب، اظهار کرد: پاسداشت ایثار و جهاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتقال مفاهیم مرتبط با ایثار و شهادت یکی از ضرورت های امروز به شمار می رود.

وی ضمن تاکید بر بهره مندی از ظرفیت زبان هنر در راستای انتقال مفاهیم به نسل جوان و نوجوان، بیان کرد: امروز زبان هنر به دلیل توانمندی هایی که دارد باید در تمامی بخش ها از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: حضور کاروان روایت حبیب بهترین فرصت برای فضاسازی مناسب انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان است و انتظار می رود که همه مدیران استان از جمله مدیران ادارات و سازمان های متولی امور فرهنگی در این امر مهم مشارکت و همکاری مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت حضور کاروان هنری روایت حبیب برای برنامه ریزی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهره.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ایثار حاج قاسم یکی از ضرورت های امروز است

انتقال ایثار حاج قاسم یکی از ضرورت های امروز است