مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-05سياسي

رویکرد دولت برای سال آینده تمرکز بر حمایت از واحدهای تولیدی است


سخنگوی دولت با اشاره به پیشنهاد وزیر اقتصاد مبنی بر معافیت مالیاتی 5 درصدی برای واحدهای تولیدی، گفت: رویکرد دولت برای سال آینده تمرکز بر حمایت از واحدهای تولیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، علی بهادری جهرمی گفت: هیئت دولت در دو جلسه فوق العاده صبح و بعدازظهر یکشنبه تبصره های پیشنهادی وزرای محترم و بخش های مختلف دولت را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: دیروز هم بندها و تبصره های تنظیمی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور را در هیئت دولت مورد بحث و بررسی قرار دادیم که غالب متون مورد تصویب قرار گرفت و برخی از متون هم جهت بررسی بیشتر به کارگروه های مربوط ارجاع شد.

سخنگوی دولت افزود: امروز غالب وقت جلسه به بررسی پیشنهادهای جدید دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف در راستای انجام تکالیف قانونی شان اختصاص یافت.

بهادری جهرمی گفت: احتمالاً جلسه بودجه همچنان ادامه خواهد داشت و ما جلسات دیگری را برای بررسی موارد حذف شده از قانون بودجه سال گذشته و همچنین پیشنهادهای الحاقی جدید خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز بنا بر پیشنهاد وزیر اقتصاد که در جلسه مطرح و تصویب شد، مقرر شد به منظور حمایت از واحدهای تولیدی 5 درصد معافیت مالیاتی برای این واحدها در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت برای سال آینده تمرکز بر حمایت از واحدهای تولیدی است

رویکرد دولت برای سال آینده تمرکز بر حمایت از واحدهای تولیدی است