مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-05اجتماعي

فتتاح سه مسیر مناسب سازی معابر برای معلولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این مراسم افتتاحیه، شنبه، 13 آذرماه با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان خدمات شهری و محیط زیست، - طی مراسمی با حضور شهردار منطقه 12، پروژه های مسیر های مناسب سازی شده برای معلولان در پیاده روی بلوار قیام، بوستان هرندی و بوستان کوثر به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این مراسم افتتاحیه، شنبه، 13 آذرماه با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان خدمات شهری و محیط زیست، حمل ونقل و ترافیک، فنی و عمرانی و امور فرهنگی و اجتماعی منطقه به همراه شهرداران نواحی 4 و 5، اعضای کمیته مناسب سازی منطقه و نمایندگان کانون معلولان در هرکدام از این مکان ها به طور مجزا انجام شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم، یزدی ضمن گرامی داشت 12 آذر، روز جهانی معلولان بر ضرورت افزایش دسترس پذیری شهروندان دارای معلولیت در محیط شهری تأکید کرد و گفت: شهر ما وقتی زیباست که فرصت برابر برای همه شهروندان به منظور استفاده از امکانات آن مهیا باشد.

وی با یادآوری اقدامات انجام شده در این منطقه مرکزی تهران برای معلولان افزود: تاکنون پروژه های متعددی برای خدمات دهی به افراد دارای معلولیت در این منطقه به بهره برداری رسیده و در تعریف همه پروژه ها افزایش دسترس پذیری در معابر شهری برای این شهروندان از او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتتاح سه مسیر مناسب سازی معابر برای معلولان

فتتاح سه مسیر مناسب سازی معابر برای معلولان