مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-05سياسي

کاروان هنری روایت حبیب مهمان کردستان می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از ورود کاروان هنری روایت حبیب در آستانه سالروز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی عصر امروز در جلسه هماهنگی کاروان هنری روایت حبیب که به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، کاروان هنری روایت حبیب در روزهای پایانی آذرماه مهمان کردستان می شود.

وی ادامه داد: امسال طی تفاهمی بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم، قرار است که کاروان هنری روایت حبیب با برگزاری برنامه ها و مراسم های ویژه مهمان 10 استان کشور شود که کردستان هم یکی از استان های میزان خواهد بود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: این کاروان هنری متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشوری است که ضمن حضور در هر استان، متولی برگزاری برنامه.

ها و مراسم های مختلفی می شود.

وی ضمن اشاره به هدف اجرای برنامه روایت حبیب در استان های مختلف کشور، عنوان کرد: این کاروان هنری در تلاش است تا ضمن بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی و هنری هر استان، با زبان هنر بخشی از رشادت ها و ایثار سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را به نسل جوان ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان هنری روایت حبیب مهمان کردستان می شود

کاروان هنری روایت حبیب مهمان کردستان می شود