مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-05سياسي

موافقت هیئت وزیران با معافیت مالیاتی 5 درصدی واحدهای تولیدی در لایحه بودجه


هیات وزیران با پیشنهاد وزیر اقتصاد و امور دارایی مبنی بر معافیت مالیاتی 5 درصدی واحدهای تولیدی در لایحه بودجه 1401 موافقت و آن را مصوب کرد.

- سخنگوی دولت گفت: هیات وزیران با پیشنهاد وزیر اقتصاد و امور دارایی مبنی بر معافیت مالیاتی 5 درصدی واحدهای تولیدی در لایحه بودجه 1401 موافقت و آن را مصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در جمع خبرنگاران با توضیح نشست امروز هیات دولت با موضوع لایحه بودجه 1401 گفت: هیات دولت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر درباره بودجه 1401 جلسه تشکیل داد و اعضای هیات دولت به بررسی تبصره های پیشنهادی وزرای دولت پرداختند.

وی ادامه داد: پیش از این در روز گذشته بندها و تبصره های تنظیمی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور در هیات دولت بحث و بررسی شد و بیشتر متون مورد تصویب قرار گرفت.

برخی از موارد هم برای بررسی بیشتر به کارگروه های تخصصی ارجاع شد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: جلسه امروز عمدتا به بررسی پیشنهادهای جدید دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف در راستای انجام تکالیف قانونی شان اختصاص داده شد و به احتمال زیاد جلسه هیات دولت برای بررسی بودجه ادامه خواهد داشت و جلسات دیگری هم برای بررسی موارد حذف شده قانون بودجه سال گذشته و پیشنهادهای جدید خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت هیئت وزیران با معافیت مالیاتی 5 درصدی واحدهای تولیدی در لایحه بودجه

موافقت هیئت وزیران با معافیت مالیاتی 5 درصدی واحدهای تولیدی در لایحه بودجه