مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:302021-12-05سياسي

معاون بهداشت وزیر بهداشت: امید به زندگی حدود 2 دهه افزایش یافته


حث جمعیت، بسیار بحرانی است و اگر غفلت ورزیم، دوره پنجره که دوره شکوفایی کشور است را از دست خواهیم داد که تهدیدی جدی برای توسعه کشور در آینده خواهد بود.

- حث جمعیت، بسیار بحرانی است و اگر غفلت ورزیم، دوره پنجره که دوره شکوفایی کشور است را از دست خواهیم داد که تهدیدی جدی برای توسعه کشور در آینده خواهد بود.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی حوزه سلامت مشارکت مردمی است، گفت: با تلاش در حوزه سلامت امید به زندگی حدود 2 دهه افزایش یافته است، اما اکنون باید به کیفیت زندگی بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کمال حیدری، معاون بهداشت وزیر بهداشت در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب که با محوریت داوطلبان سلامت و شعار مشارکت همه جانبه، کلید طلایی کنترل همه گیری کووید19 ، برگزار شد، در خصوص نقش مشارکت های مردمی در کنترل کووید 19، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با مشارکت های مردمی شکل گرفت و ما کشور را از خودمان می دانیم و انتطار داریم همانگونه که انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت مردم برای تعالی کشور رقم خورد، بازهم با حضور و مشارکت مردم، بتوانیم در عرصه های مختف نقش آفرینی کنیم.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از توفیقات جدی کشور، نظام سلامت است که با شبکه مراقبت های اولیه بهداشتی درمانی آغاز شده و شکل گرفت و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بهداشت وزیر بهداشت: امید به زندگی حدود 2 دهه افزایش یافته

معاون بهداشت وزیر بهداشت: امید به زندگی حدود 2 دهه افزایش یافته