مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:402021-12-05سياسي

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با تدریس زبان های محلی در مدارس


نماینده مردم تبریز با تاکید بر اینکه بر اساس این طرح وزارت آموزش و پرورش مکلف است از سال 1402 تا 1403 ادبیات زبان های محلی و قومی را متناسب با هر منطقه به صورت دو واحد اختیاری (دو ساعت در هفته) در پایه های هفتم و دهم آموزش دهد.

- نماینده مردم تبریز با تاکید بر اینکه بر اساس این طرح وزارت آموزش و پرورش مکلف است از سال 1402 تا 1403 ادبیات زبان های محلی و قومی را متناسب با هر منطقه به صورت دو واحد اختیاری (دو ساعت در هفته) در پایه های هفتم و دهم آموزش دهد.

رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با تدریس ادبیات زبان های محلی و قومی در مدارس کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا منادی سفیدان در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به خبرنگاران گفت: ادامه بررسی طرح اجرای اصل 15 قانون اساسی که مربوط به تدریس ادبیات زبان های محلی و قومی در مدارس کشور است در جلسه امروز بررسی شد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مواد این طرح افزود: ماده نخست مربوط به تدریس کتاب ها و مواد درسی و آموزشی در تمامی پایه ها است که باید به زبان و سبک فارسی انجام شود و معلمان باید به زبان فارسی، محتوای کتب درسی را آموزش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با تدریس زبان های محلی در مدارس

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با تدریس زبان های محلی در مدارس