مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-05سياسي

انتصابات در شهرداری مشهد براساس سابقه فعالیت افراد باشد


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتصابات، تغییرات و جابه جایی ها در شهرداری مشهد باید طبق برنامه ، هدفمند و با در نظر گرفتن تعهدات ما به مردم و توقعات آنان از ما باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتصابات، تغییرات و جابه جایی ها در شهرداری مشهد باید طبق برنامه ، هدفمند و با در نظر گرفتن تعهدات ما به مردم و توقعات آنان از ما باشد.

ایمان فرهمندی در در نطق پیش از دستور پانزدهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: اخیرا در حوزه عزل و نصب مدیران و معاونان در شهرداری اتفاقاتی افتاده که لازم است بنده چند نکته را در این خصوص بگویم.

عزل و نصب مدیران حق شهردار است.

نکته مهم و حائز اهمیت این است که این تغییرات باید با شان، جایگاه و سابقه فعالیت افراد صورت گیرد؛ در غیر این صورت به مدیریت شهری آسیب های متعدد وارد می کند که در شان شورا و شهردار انقلابی نخواهد بود.

انتظار می رود در تغییر مدیریت ها از شهردار چهره ای مسلط، متین، انقلابی و با برنامه ببینیم.

وی در خصوص تغییر معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: دکتر خلیل الله کاظمی از مدیران توانمند، با تجربه و عامل بسیاری از اتفاقات هم در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات در شهرداری مشهد براساس سابقه فعالیت افراد باشد

انتصابات در شهرداری مشهد براساس سابقه فعالیت افراد باشد