مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-05سياسي

اولویت دولت ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کردستان است


ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان اولویت دولت بوده و در این راستا نظام آموزشی ما باید به سمت تربیت کردن جوانانی ماهر و دارای حرفه پیش برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزار موبایل کشور اظهار داشت: باید نوجوانان و جوانان را به سمت مهارت آموزی سوق داد و در حقیقت برای رسیدن به این هدف نظام آموزشی نیازمند اصلاح است.

وی افزود: یکی از موضوع های مهم در کشورمان و به ویژه استان کردستان بحث اشتغال و بیکاری است اما متأسفانه فرهنگ پشت میز نشینی از دهه های قبل به کشور ما تزریق شده که باید این عادت اصلاح شود چون ما نیازمند اشتغال مولد در عرصه های مختلف هستیم.

زارعی کوشا در بخشی دیگر از سخنان خود به رویکرد سازمان فنی و حرفه ای کشور و وزیر تعاون در خصوص مقوله علمی مهارت آموزی اشاره کرد و گفت: همه باید به سمت جوان گرایی در همه عرصه ها پیش برویم.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: یکی از مزیت های جوانان کردستان پیشگامی در حوزه نرم افزار موبایل است و باید با تمرکز بر مزیت های نسبی و رقابتی، شاهد شکوفایی و عبور از نارسایی ها باشیم.

وی همچنین بر لزوم کارآمدی در نظام اجرایی کشور تأکید و گفت: اولویت دولت ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است چون اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کردستان است

اولویت دولت ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کردستان است