مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-05سياسي

رونمایی از 5 طرح برتر فناورانه در هفته پژوهش گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان ضمن افتتاح نمایشگاه فن بازار، از پنج طرح برتر فناورانه در دهکده فناوری و نوآوری فشتام، رونمایی و به مدیران دستگاه ها تکلیف کرد که از جوانان خلاق و نوآور، - حمایت کامل کنند.

اسدالله عباسی در حاشیه رونمایی از پنج طرح برتر فناورانه مستقر در دهکده فناوری و نوآوری فشتام و افتتاح بیست ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نیاز کشور تحول اساسی در سواد، مهارت های دیجیتال دانش آموزان و سایر دانش پژوهان و علاقمندان به امر تحقیق است چرا که محققان ما باید برای عصر کاملا دیجیتال سال های پیش رو و قرن جدید، آماده باشند.

وی افزود: ضرورت ارائه خدمات غیرحضوری از طریق فضای سایبری در دوران شیوع کرونا به وضوح مشخص کرد که باید برای تسهیل امور مردم زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز را گسترش داد.

استاندار گیلان ادامه داد: نیل به این مهم به طور قطع نیازمند نقش آفرینی موثر فعالان دانش پژوه در این امر است و انتظار دارم با توجه به استعدادهای کم نظیر انسانی، گیلان در این بخش جزو استان های پیشتاز باشد.

عباسی، با تاکید بر اینکه جوانان نخبه، خلاق و نوآور نیاز به حمایت و تشویق دارند و نباید موانعی سر راه آنها باشد، گفت: معتقدم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 5 طرح برتر فناورانه در هفته پژوهش گیلان

رونمایی از 5 طرح برتر فناورانه در هفته پژوهش گیلان