مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-05سياسي

600 اثر به جشنواره اشک انار در مازندران ارسال شد/رونمایی 60 کتاب


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از ارسال 775 اثر به دو جشنواره «اشک انار» و «یوسف» خبر داد و گفت: 600 اثر مربوط به جشنواره اشک انار است.

- ، سردار عبدالله ملکی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران برگزاری دو جشنواره ادبی شعر و مقاومت اشک انار و داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف را یکی از مأموریت ها و برنامه های ابلاغی این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: دبیرخانه یازدهمین دوره این جشنواره ها از خرداد امسال کار اجرایی را آغاز کرد و فراخوان را منتشر و تا 13 آبان آثار خوبی را دریافت کردیم.

وی از استقبال شاعران و نویسندگان استان در این دوره خبر داد و گفت: آثار رسیده توسط ذبیح الله ذبیحی ، وحید دانا و اکبری شلدره در حال داوری است.

سردار ملکی با بیان اینکه خروجی این جشنواره هر ساله کتاب شعر و داستان است، افزود: امسال هم چاپ کتاب جشنواره در دستور کار است و قرار است در مراسم اختتامیه که در دهه فجر داریم، به همراه کتاب های دفاع مقدس رونمایی شود.

این مسئول با بیان اینکه مازندران در حوزه شعر دفاع مقدس خوب درخشید و شاهد اشعار غنی در این حوزه هستیم، بیان داشت: امسال 600 اثر از 210 شاعر به دبیرخانه جشنواره شعر اشک انار ارسال شده است.

وی همچنین تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف را 175 اثر از 100 نویسنده مازندرانی اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 اثر به جشنواره اشک انار در مازندران ارسال شد/رونمایی 60 کتاب

600 اثر به جشنواره اشک انار در مازندران ارسال شد/رونمایی 60 کتاب