مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-05ورزشي

بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است/ کمبود بازیکنان خلاق


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است زیرا در هیچ کجای دنیا اجازه برگزاری بازی در چنین زمینی را نمی دهند و این لیگ حرفه ای نیست.

- ، جواد نکونام عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر و فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از وضعیت زمین چمن حافظیه شیراز تاکید کرد: این وضعیت لیگ برتر نیست، فوتبال حرفه ای نیست در هیچ جای دنیا در چنین زمینی بازی نمی کنند.

وی تصریح کرد: فجر بعد از چند سال آمده لیگ برتر و حق این تیم است که بهترین زمین و امکانات را در اختیار داشته باشد نه اینکه قبل از بازی و در زمان گرم کردن تیم گروهی مشغول کوتاه کردن چمن باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمامی گل های فجر روی اتفاقات بازی بوده و چراکه در این زمین بازی روی هوا بود و در اصل بازی در حافظیه بی احترامی به فوتبال است.

نکونام تاکید کرد: حق فجر بازی در بهترین زمین است چه کاری بوده که قبل از بازی لیگ برتر بازی دسته یک در حافظیه انجام می شود و در اصل ما با چمن مساوی کردیم.

وی یادآور شد: کیفیت بازی تیم فجر در خارج از خانه مشخص است که اگر چمن مناسب در اختیار این باشد به طور حتم بهترین بازی را نمایش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است/ کمبود بازیکنان خلاق

بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است/ کمبود بازیکنان خلاق