مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-05سياسي

برترین طراحی های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می شوند


فراخوان نخستین دوره جایزه طراحی ایران، ویژه برترین طراحی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فراخوان که کار مشترکی است میان مرکز طراحی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران ساخت با هدف ارزیابی و اعلام برترین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در حوزه های مختلف برگزار می شود.

در این فراخوان برترین طراحی تجهیزات ، برترین طراحی خدمات و برترین طراحی بسته بندی انتخاب می شوند و همه شرکت های حاضر در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت می توانند در این رقابت شرکت کنند.

رضا اسدی فرد، دبیر نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت درباره این جایزه و حمایت های مرکز طراحی ایران از شرکت های حاضر، گفت: طراحی صنعتی نقشی تاثیرگذار در توسعه بازار شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، بویژه توسعه بازارهای صادراتی آنها دارد.

وی افزود: بر همین اساس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت ها و تسهیلات متنوعی را برای ارتقا و بهبود فرآیند طراحی صنعتی شرکت های دانش بنیان درنظر گرفته است.

از جمله حمایت های ارائه شده در این فراخوان می توان به حمایت بلاعوض 300 میلیون ریالی از فرآیند طراحی صنعتی و بسته بندی، حمایت از خدمات نمونه سازی و پرینت سه بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین طراحی های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می شوند

برترین طراحی های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می شوند