مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-05سياسي

فرآیند بازپروی معتادان در برخی مراکز نیازمند اصلاح است


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با انتقاد از روند برخی مراکز در مراحل بازپروری معتادان گفت: فرآیندهای بازپروی معتادان در برخی مراکز نیازمند اصلاح است .

- ، سردار حسین رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین ماده 16 مهر سروش در بخش کهریزک که با همراهی سردار اسکندر مؤمنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، حسین توکلی کِجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین انجام شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مرکز با حداقل امکانات از 2 سال قبل تاکنون راه اندازی شده و پیشرفت خوبی هم داشته است اظهار داشت: با افتخار اعلام می کنیم که مددجویان این مرکز از هیچ مواد مخدری استفاده نمی کنند.

رییس پلیس تهران با تاکید بر مهارت آموزی مددجویان گفت: تلاش بر این است که این افراد شغل و پیشه ای را آموزش ببینند و با خانواده هایشان در ارتباط باشند چرا که زمانی که این افراد در دام اعتیاد می افتند از سوی خانواده ها طرد می شوند.

رحیمی عنوان داشت: 50 تا 60 مددجو در این مرکز هیچ هویت ندارند و این به این معنا است که به قدری این افراد درگیر اعتیاد شده بودند که خانواده هایشان را از یاد برده اند و هویتشان را نمی دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند بازپروی معتادان در برخی مراکز نیازمند اصلاح است

فرآیند بازپروی معتادان در برخی مراکز نیازمند اصلاح است