مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-05بين الملل

وزیر خارجه لبنان: دولت متعهد به سیاست خویشتنداری است


وزیر خارجه لبنان در جریان مشارکت در کنفرانس رم، اولویت های دولت از جمله مذاکرات با صندوق بین المللی پول و اصلاحات به ویژه در زمینه برق و بخش بانکی و همچنین برگزاری انتخابات پارلمانی را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان در تعدادی از همایش ها در این کنفرانس شرکت کرد که در آن شماری از مسؤولان سازمان ملل، کشورهای اروپایی و عربی حضور داشتند و در جریان آن با جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار در خصوص کمک های ارائه شده این اتحادیه به لبنان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار ضمن بررسی روابط لبنان با کشورهای عربی به ویژه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، بر هویت عربی لبنان و پایبندی دولت به سیاست خویشتنداری و دوری گزیدن از بحران های منطقه تاکید شد.

بورل نیز بر لزوم انجام اصلاحات برای استفاده از حمایت مالی در چارچوب برنامه ها با صندوق بین المللی پول تاکید کرد و مسأله آوارگان سوری و تاثیر آن بر وضعیت داخلی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی لبنان و همچنین لزوم ایجاد همگرایی های جدید برای حل آن را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه لبنان: دولت متعهد به سیاست خویشتنداری است

وزیر خارجه لبنان: دولت متعهد به سیاست خویشتنداری است