مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-05سياسي

بهزیستی استان زنجان پیشگیری از معلولیت را در اولویت دارد


بهزیستی استان پیشگیری از معلولیت را در اولویت مهم برنامه های خود قرار داده و در این ارتباط مشاوره های ژنتیکی برای گروههای هدف انجام می گیرد.

- ، محمد محمدی قیداری ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت معلولان در استان در محل همایش های بین المللی روزبه زنجان، گفت: بهزیستی تلاش می کند فعل خواستن و توانمندی را بیش از گذشته به معلولان آموزش دهد.

وی با بیان اینکه مطالبه گری معلولان موجب پیشبرد کارها و اقدامات لازم از سوی متولیان امر می شود، اظهار کرد: با کارهای انجام گرفته 93 درصد وظایف بهزیستی به موسسات غیردولتی واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه سازمان بهزیستی استان پیشگیری از معلولیت را در اولویت مهم برنامه های خود قرار داده است، گفت: در این ارتباط مشاوره های ژنتیکی برای گروههای هدف انجام می گیرد.

محمدی قیداری تاکید کرد: موضوع مشاوره های ژنتیک نیز برای عامه مردم اهمیت دارد و خانواده های دارای معلول برای انجام مشاوره های ژنتیک به مراکز مشاوره مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه جوانان در آستانه ازدواج نیز با مصاحبه های ساده، این مهم به صورت رایگان انجام می گیرد، ابراز داشت: طبق ماده 75 قانون برنامه ششم توسعه غربالگری ازدواج بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی در قالب شبکه های بهداشت و درمان گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی استان زنجان پیشگیری از معلولیت را در اولویت دارد

بهزیستی استان زنجان پیشگیری از معلولیت را در اولویت دارد