مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-05سياسي

پلیس در بازپروری معتادان متجاهر رویکرد جهادی دارد


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر از وظایف پلیس نیست گفت: پلیس در بازپروری معتادان متجاهر رویکرد جهادی دارد.

- ، سردار اسکندر مؤمنی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین ماده 16 مهر سروش در بخش کهریزک که با همراهی حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ و سایر مسئولین انجام شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس فقط وظیفه جمع آوری و انتقال معتادان متجاهر را بر عهده دارد اظهار داشت: نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر جز وظیفه ها و مسئولیت های پلیس نیست و پلیس به صورت جهادی این کار را انجام می دهد.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به راه اندازی مرکز نگهداری مهر سروش در اواخر سال 1397 افزود: این مرکز ظرفیت نگهداری 750 نفر را دارد.

مؤمنی با اشاره به آموزش و مهارت آموزی به مددجویان عنوان داشت: در این مراکز نگهداری پس از سم زدایی و اقدامات روان درمانی مهم ترین موضوع که به آن به طور جدی پرداخته می شود مهارت آموزی و آموزش یک حرفه و شغل است که به توسط آن مددجو بتواند به جامعه بازگردد و در آمد زایی هم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در بازپروری معتادان متجاهر رویکرد جهادی دارد

پلیس در بازپروری معتادان متجاهر رویکرد جهادی دارد