مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-05پزشكي

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت: افتتاح 2200 تخت خوابگاهی به مناسبت روز دانشجو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت با سفر به قم، پس از حضور در المان در دست ساخت شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی قم و قرائت فاتحه بر سر مزار آنان، - مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت: افتتاح 2200 تخت خوابگاهی به مناسبت روز دانشجو مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از افتتاح 2200 تخت خوابگاهی به مناسبت روز دانشجو خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در پیشبرد برنامه ها و فعالیت های دانشگاهی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت با سفر به قم، پس از حضور در المان در دست ساخت شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی قم و قرائت فاتحه بر سر مزار آنان، در نشست با معاون فرهنگی دانشجویی و مدیران این معاونت شرکت کرد و در ادامه از فضا های ورزشی و خوابگاه دانشجویی کوثر بازدید به عمل آورد.

شیما آب آب زاده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در این نشست گزارشی از اهم فعالیت ها و مسائل مرتبط با خوابگاه های دانشجویی، گرمایش و سرمایش ورزشگاه و سلف مرکزی مجتمع پردیس ارائه دادند و بر لزوم تعریف کار دانشجویی برای فعالین فرهنگی تأکید کردند.

در ادامه مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت طی سخنانی، به جایگاه ویژه شهرمقدس قم در میان سایر شهر ها اشاره و اظهار داشت: رویکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت: افتتاح 2200 تخت خوابگاهی به مناسبت روز دانشجو

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت: افتتاح 2200 تخت خوابگاهی به مناسبت روز دانشجو