مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-05دانش

کاظمی: پیشتازی جریان دانشجویی در عرصه علم و پژوهش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز قزوین با حضور عباس کاظمی بسیج دانشجویی استان قزوین، ریاست دانشگاه پیام نور، - مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: جریان دانشجویی باوجود همه دشمنی ها و تخریب های رسانه ای استکبار با انگیزه و اراده قوی و در عرصه علم و پژوهش و عرصه اخلاق پیشتازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز قزوین با حضور عباس کاظمی بسیج دانشجویی استان قزوین، ریاست دانشگاه پیام نور، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و دانشجویان و اساتید در دانشگاه برگزار شد.

عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با گرامی داشت این روز بزرگ که یادآور رشادت و جانفشانی شهدای دانشجوست، به تشریح واقعه 16 آذر در سال 1332 که یک حرکت ضد استکباری و ضد آمریکایی بوده است گفت: علت خطاب جشن مقاومت در 16 آذرماه که به نام سه دانشجوی مقاومت شهیدان قندچی، بزرگ نیا و شریعت رضوی است روز بزرگداشت و تجدید عهد دانشگاه با شهدای این دوران است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: جریان دانشجویی با فهمی که از ماهیت استکباری آمریکا در هفتاد سال قبل پیدا کرد به این نکته پی برد که نظام آمریکا جز به نابودی ملت ها نمی اندیشد و هدف دیگری ندارد، فهمی که برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: پیشتازی جریان دانشجویی در عرصه علم و پژوهش

کاظمی: پیشتازی جریان دانشجویی در عرصه علم و پژوهش