مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-05سياسي

گزارشگران فساد در شاهرود تشویق می شوند/ تبیین اهمیت سواد رسانه ای


دادستان شاهرود با بیان اینکه در دوران تحول قوه قضاییه برای رسانه ها اهمیت ویژه ای قائل هستیم، گفت: برای گزارشگران فساد، مشوق هایی در نظر گرفته شده زیرا اطلاع رسانی غنیمت و نعمت است.

- ، حجت الاسلام رضی پارسا منش ظهر یکشنبه در نشست سواد رسانه ای و الزامات آن در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه رسانه یک الزام برای زندگی امروز است و لذا تمام نهادهای حاکمیتی باید از رسانه هایی که عملکردها، فسادها یا نقض حقوق شهروندی که در روند بوروکراسی اداری وجود دارد و معضلات را گزارش می دهند، استقبال کنند، تاکید کرد: مسائلی که مطرح شد در واقع برکت، غنیمت و هدیه ای هستند که رسانه ها می توانند به نهادهای نظارتی و حاکمیتی بدهند.

وی افزود: دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی برای رسانه ها و گزارشگران فساد با رعایت حریم خصوصی شأن، ارزش بالایی قائل شده است و حتی در مواردی پیش بینی کرده که اگر گزارش ها منتج به نتیجه ای شد برای گزارشگر مشوق هایی در نظر گرفته شود و این نشان از اهمیت رسانه ها در دستگاه قضایی دارد.

توجه به مصادیق مجرمانه دادستان شاهرود با بیان اینکه سواد رسانه ای در زمینه فعالیت رسانه های به قصد جذب دنبال کننده و موضوعات دیگر مثل درآمدزایی و … خصوصاً در مجازی دارای الزاماتی است که می بایست رعایت شود، بیان کرد: کسی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگران فساد در شاهرود تشویق می شوند/ تبیین اهمیت سواد رسانه ای

گزارشگران فساد در شاهرود تشویق می شوند/ تبیین اهمیت سواد رسانه ای