مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-05سياسي

میدان فرهنگ و رسانه نیازمند مقاومت و سردار سلیمانی ها است


نماینده ولی فقیه در مازندران از سردار سلیمانی به عنوان حافظ امنیت منطقه یاد کرد و گفت: در همه میدان ها از جمله اقتصاد و فرهنگ و رسانه نیاز به مقاومت داریم.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر یکشنبه در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیما با اشاره به درپیش بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی توانست به جمع کردن سربازان مقاومت و تشکیل اتئلاف، تمام نقشه های استکبار جهانی و عوامل آنها را نقش برآب کند.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی توانست تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کند و برچیده شدن سیطره سرزمینی حکومت نامطلوب و نامشروع داعش از جمله دستاوردها است.

وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی نیز یوم الله های زیادی آفریده شد و درهم کوبیده شدن پایگاه عین الاسد از جمله آن بوده است و همچنان قهرمانی ها در حال تداوم است.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه رسانه های بیگانه قوت ها را بازگو نمی کنند و ضعف ها را چندبرابر جلوه می دهند، وظیفه رسانه ملی را برای پررنگ کردن صلابت ها و قوت ها مهم دانست و گفت: علیرغم پیش بینی دشمن که تصور می کرد با شهادت سردار سلیمانی، فروغ چراغ مقاومت کمرنگ می شود، خوشبختانه مقاومت با قوت بیشتر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان فرهنگ و رسانه نیازمند مقاومت و سردار سلیمانی ها است

میدان فرهنگ و رسانه نیازمند مقاومت و سردار سلیمانی ها است