مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-05سياسي

توانگر: آثار انتظاری ⁧‫اقتصاد‬⁩ ملی را از مذاکرات کم کنیم


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که فرض را بر این بگذاریم که ⁧‫مذاکرات هسته ای‬⁩ شاید یک سال دیگر هم به نتیجه نرسد پس تلاش کنیم آثار انتظاری ⁧‫اقتصاد‬⁩ ملی را از مذاکرات کم کنیم.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که فرض را بر این بگذاریم که ⁧‫مذاکرات هسته ای‬⁩ شاید یک سال دیگر هم به نتیجه نرسد پس تلاش کنیم آثار انتظاری ⁧‫اقتصاد‬⁩ ملی را از مذاکرات کم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی توانگر نماینده تهران در مطلبی درس صفحه توییتر خود نوشت: فرض را بر این بگذاریم که ⁧‫مذاکرات هسته ای‬⁩ شاید یک سال دیگر هم به نتیجه نرسد.

تلاش کنیم آثار انتظاری ⁧‫اقتصاد‬⁩ ملی را از مذاکرات کم کنیم: - افزایش توانمندی صلح آمیز هسته ای از جمله درصد و ظرفیت غنی سازی کشور - احیای فعالیت های اقتصادی از طریق ارتقای واکسیناسیون‬⁩ - افزایش توجه به ظرفیت های داخلی اقتصاد ‏ - پیگیری تعاملات اقتصادی با چین، اتحادیه اقتصادی ⁧‫اورآسیا‬⁩ و کشورهای همسایه ‏روند ورود ⁧‫ارز‬⁩ به کشور بهبود یافته و افزایش نرخ این چند روز هیجانی است.

هفتمین دور از مذاکرات برای لغو تحریم ها از روز دوشنبه هفته گذشته ( 8 آذر) در وین آغاز شد و در روز جمعه (12 آذر) به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانگر: آثار انتظاری ⁧‫اقتصاد‬⁩ ملی را از مذاکرات کم کنیم

توانگر: آثار انتظاری ⁧‫اقتصاد‬⁩ ملی را از مذاکرات کم کنیم