مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-05سياسي

مناسب سازی فضاهای شهری با تهیه پروتکل های فنی


استاندار اردبیل بر مناسب سازی فضاهای شهری برای رفت و آمد مناسب معلولان با تهیه پروتکل های فنی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.

- ، سیدحامد عاملی ظهر یکشنبه در نشست با جمعی از معلولان به مناسبت روز جهانی معلولان اظهار کرد: سرمایه اصلی هر جامعه نیروی انسانی آن است و ما اعتقاد راسخ به اینکه معلولیت محدودیت نیست در راستای رفع موانع موجود در مسائل و مشکلات جامعه معلولان برنامه های جامعی را در دست اقدام داریم.

وی با اشاره به اینکه دولت ها خود را ملزم به استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای جامعه معلولان کرده اند، خاطرنشان کرد: انسان های خلاق با ایده خاص می توانند یک جامعه را نجات دهند و رشد و توسعه جامعه با آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی امکان پذیر است و در این میان جامعه معلولان بدون محدودیت و ممنوعیت در کنار سایر اقشار به پویایی جامعه کمک کنند.

رییس شورای اداری استان اردبیل با تاکید بر اینکه برای توانمند سازی معلولان باید از دوران کودکی با بهره گیری از ظرفیت های دستگاه های متولی اقدام کنیم، افزود: هر چه سن اقدام برای توانمندسازی معلولان پایین باشد به همان میزان موفقیت در رشد این قشر بیشتر است تا شاهد شکوفایی بروز خلاقیت آنها در دوران بزرگسالی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی فضاهای شهری با تهیه پروتکل های فنی

مناسب سازی فضاهای شهری با تهیه پروتکل های فنی