مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-05سياسي

گسترش فعالیت های داوطلبانه حمایت از افراد آسیب پذیر جامعه


دبیرکل جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت روز داوطلب گفت: امیدوارم با گسترش فرهنگ کار خیر و فعالیت داوطلبانه شاهد روزهای بهتری برای یکایک افراد آسیب پذیر جامعه باشیم.

- ، در پیام محمد حسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب آمده است: چهاردهم آذر ماه روز جهانی داوطلب فرصت مناسبی است تا از تلاشهای خستگی ناپذیر افرادی سپاسگزاری نماییم که هر جا موفقیتی در جمعیت هلال احمر دیده می شود حضور پر رنگ آنها آشکار است.

اگر واژه داوطلب و خدمات داوطلبانه را از فرهنگ هلال احمر جدا کنیم از این پیکره بزرگ چیزی باقی نخواهد ماند.

در طی سال گذشته و تاکنون فعالیت های داوطلبانه در سراسر جهان و به ویژه در ایران بواسطه بیماری کرونا نمود بیشتری داشته است.

از حضور پر رنگ و موثر اعضاء داوطلب در خانه های هلال و فعالیت های متنوع جوانان داوطلب جمعیت در طرح نذر سلامت، آمران سلامت و طرح شهید سلیمانی تا مشارکت در انجام واکسیناسیون سراسری و از حضور با شکوه و داوطلبانه خیرین و افراد نیکوکار در طرح کمک های مومنانه، اهداء دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن تا راه اندازی نقاهتگاه ها و بیمارستان های صحرایی و حضور داوطلبانه کادر درمان و کمک های دارویی و درمانی توسط داوطلبان هلال احمر همه نشان از یک شعار جهانی است: با همدیگر توقف ناپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فعالیت های داوطلبانه حمایت از افراد آسیب پذیر جامعه

گسترش فعالیت های داوطلبانه حمایت از افراد آسیب پذیر جامعه