مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-05سياسي

پیام تسلیت مسئولان استان زنجان در پی درگذشت آیت الله حیدری زنجانی


در پی ارتحال عالم ربانی، رزمنده خستگی ناپذیر و نستوه، ابوالشهید حضرت آیت الله حاج شیخ نورالدین حیدری زنجانی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان و فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان در پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.

- ایسنا/زنجان در پی ارتحال عالم ربانی، رزمنده خستگی ناپذیر و نستوه، ابوالشهید حضرت آیت الله حاج شیخ نورالدین حیدری زنجانی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان و فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان در پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ضایعه ارتحال عالم ربانی رزمنده خستگی ناپذیر و نستوه ابوالشهید حضرت آیت الله حاج شیخ نورالدین حیدری زنجانی که عمر پربرکت خود را با مجاهدت فی سبیل الله و فداکاری و مبارزه بی امان آن در جبهه های حق علیه باطل سپری کرد، به ساحت حضرت ولی عصر عجل الله و نائب بر حقش مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده محترم ایشان و عموم امت ولایت مدار به ویژه مردم شهید پرور استان زنجان تسلیت عرض می کنیم.

بی شک سرزمین مجاهدت های خاموش کردستان خاطره حضور پر افتخار و ایثارگرانه این عالم ارزشمند را به عنوان اولین نماینده امام راحل عظیم الشان در جبهه های غرب و شمال غرب و سپاه کردستان هرگز فراموش نخواهد کرد و فداکاری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مسئولان استان زنجان در پی درگذشت آیت الله حیدری زنجانی

پیام تسلیت مسئولان استان زنجان در پی درگذشت آیت الله حیدری زنجانی