مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-05سياسي

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان قزوین تمدید شد


اهالی رسانه استان قزوین فرصت دارد تا 22 آذر ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ابوذر قزوین ارسال نمایند.

- خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری ششمین مرحله از جشنواره ابوذر در استان قزوین اظهار کرد: امروز تبلیغات رسانه ای و جنگ نرم دشمنانِ این مرز و بوم، بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: از اهداف جنگ رسانه ای می توان به ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن بست و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به دستگاه های مسؤول و همچنین بیشتر و بزرگ تر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه اشاره کرد.

رییس بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: بی شک پاسخگویی به پرسش های افکار عمومی، ارائه پاسخ های به موقع، اعتماد افزایی، تقویت سرمایه های اجتماعی و همدلی می تواند به مثابه سد محکمی در مقابل جولان رسانه های معاند و بیگانه باشد.

این مسئول اذعان کرد: در این میان قلم اصحاب رسانه در اطلاع رسانی دقیق، شبهه زدایی از ابهامات و تقویت شفافیت، آگاه سازی مردم از توطئه های دشمنان و آسیب های اجتماعی و مسائل اقتصادی و نیز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با پرورش نهال امید به آینده و راندن ترس و نومیدی که از خواسته های بحق رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، گره گشا و از جایگاه برجسته ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان قزوین تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان قزوین تمدید شد