مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-05سياسي

انتقاد نماینده تهران از وزیر نفت: آقای اوجی حلقه دورتان باعث شده صداها را نشنوید


اگر بخواهیم یک مشکل را در کشور نام ببریم که ریشه همه مشکلات است آن هم نبود مدیریت جهادی و انقلابی و نبود اعتقاد به ظرفیت داخلی است.

- انتقاد نماینده تهران از وزیر نفت: آقای اوجی حلقه دورتان باعث شده صداها را نشنوید اگر بخواهیم یک مشکل را در کشور نام ببریم که ریشه همه مشکلات است آن هم نبود مدیریت جهادی و انقلابی و نبود اعتقاد به ظرفیت داخلی است.

فارس نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس گفت که برای پیشرفت صنعت نفت کشور می باید یک حرکت جهادی و یک مدیریت انقلابی وجود داشته باشد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز گفت: برای پیشرفت صنعت نفت کشور می باید یک حرکت جهادی و یک مدیریت انقلابی وجود داشته باشد.

وی افزود: چالشی که در دولت گذشته گریبانگیر کشور شد ناشی از همین عدم وجود مدیران جهادی و انقلابی بود، اگر بخواهیم یک مشکل را در کشور نام ببریم که ریشه همه مشکلات است آن هم نبود مدیریت جهادی و انقلابی و نبود اعتقاد به ظرفیت داخلی است.

نماینده مردم تهران در ادامه عنوان کرد: به آقای اوجی گله کردم که حلقه دورتان باعث شده صداها را نشنوید از ایشان خواستم وقتی بگذارند و هفته آینده راهکارهایی را مطرح کنیم، آنچه که اکنون در مجلس درگیر آن هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده تهران از وزیر نفت: آقای اوجی حلقه دورتان باعث شده صداها را نشنوید

انتقاد نماینده تهران از وزیر نفت: آقای اوجی حلقه دورتان باعث شده صداها را نشنوید