مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-05سياسي

تغییر ساختار گرافیکی کارگروه ساماندهی مد و لباس


کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن اعلام خبر تغییر ساختار گرافیکی این کارگروه از برگزاری کارگاه های آموزشی در نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران نیز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساختار گرافیکی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در فضای مجازی تغییر کرد.

با وجود تحولات اخیر در ساختار سیستماتیک و اداری، از آنجا که یکی از دغدغه های اصلی این کارگروه بازخوانی هویت ایرانی ـ اسلامی است و زمینه های بروز این امر را در ساختار گرافیکی و تبلیغاتی کارگروه، مد نظر قرار داده اند، طرح ارائه شده دو مولفه نقش و رنگ را در بر می گیرد.

رنگ فیروزه ای و طلایی برآمده از هویت ایران است، به طوری که رنگ های خالص و طیف فیروزه ای ـ طلایی همراه با تناسب و هماهنگی موزون، همواره یکی از مشخصات هنر ایران بوده و یکی از اساسی ترین معیارهای شناخت آثار ایرانی در میان دیگر جوامع جهان است.

رنگ طلایی از اهمیتی والایی برخوردار است به طوری که رنگ طلایی نمادی از جغرافیایی ایران و بیانگر رنگ کویر است و همواره در نزد ایرانیان نشان از خاک دارد.

از سوی دیگر نقوش به کار رفته در این طرح برگرفته از شمسه دوازه امامی است، این نقش در دوره های مختلف تاریخی به ویژه دوره صفوی از اهمیت بالایی برخوردار بود و در حالی که این نقش دیرینه در حوزه دین نیز جایگاه قدسی داشته و تداعی کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساختار گرافیکی کارگروه ساماندهی مد و لباس

تغییر ساختار گرافیکی کارگروه ساماندهی مد و لباس