مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-05سياسي

اولویت دولت سیزدهم ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است


اولویت دولت سیزدهم ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است چرا که در حال حاضر کشور اقتصاد کشور دچار بیماری مزمن شده که مربوط به دهه های گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا  استاندار کردستان در افتتاحیه مسابقات ملی مهارت در سنندج اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به مهارت آموزی نیاز داریم و نظام آموزشی ما باید به سمت تربیت کردن جوانانی ماهر و دارای حرفه برود.

استاندار کردستان اضافه کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری باید جامعه را به سمت مهارت آموزی و جوان گرایی سوق داد چرا که جوانان از قدرت حقیقت جویی و مهارت آموزی بالای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه موضوع مهم حال حاضر کشور و استان اشتعال است، افزود: فرهنگ پشت میزنشینی باید در جامعه اصلاح شود چرا که ما اکنون نیازمند اشتغال مولد در عرصه های مختلف هستیم.

استاندار کردستان گفت: خوشبختانه جوانان کردستانی در حوزه توسعه نرم افزار موبایلی در کشور پیشتاز هستند.

وی بیان کرد: اولویت دولت سیزدهم ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است چرا که در حال حاضر کشور اقتصاد کشور دچار بیماری مزمن شده  که مربوط به دهه های گذشته است.

زارعی کوشا در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری چنین مسابقات علمی جامعه را به سمت مهارت آموزی سوق داده و نظام آموزشی را اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت سیزدهم ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است

اولویت دولت سیزدهم ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است