مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-05سياسي

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می شود


مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان گفت: جشنواره گوهر فاطمی به منظور تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در زنجان برگزار می شود.

- ، رقیه نصیری گفت: جشنواره گوهر فاطمی با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در رده های مختلف سپاه استان زنجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره به منظور ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانایی آحاد جامعه مخاطب اعم از زنان و مردان که در حوزه عفاف و حجاب به شکل کاربردی و میدانی فعالیت می کنند، اجرا می شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را تبلیغ، نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب بر ارزش ها و آموزه های اسلامی، ملی و انقلابی برشمرد و گفت: کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان می توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

نصیری با اشاره به اینکه عناوین آثار شامل عکس، فیلم کوتاه، شعر، نقاشی، دل نوشته، سرود، تئاتر، موشن گرافی و طراحی گرافیک (استیکر، اینفوگرافی، طراحی پوستر) می باشد، خاطرنشان کرد: محورهای آثار تولیدی می تواند در یکی از زمینه های عفاف و حجاب در 4 محور دانش و پژوهش، جهاد و ایثارگری، خلاقیت و نوآوری و فرهنگ و هنر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می شود

جشنواره گوهر فاطمی در زنجان برگزار می شود