موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-05سياسي

تصمیمات جدید برای پرونده باغات با متراژ کمتر از 500 متر


پرونده تعدادی از باغات تهران امروز در صحن شورای شهر بررسی و قرار شد تصمیمات جدید برای باغات با متراژ کمتر از 500 متر اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر، چندین مورد پرونده پلاک ثبتی باغات مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

پرویز سروری نایب رییس شورا درجریان بررسی پلاک ثبتی واقع در منطقه 22 با متراژ 374 متر مربع که در سند باغچه ثبت شده و کمیته ماده 12 طی پیشنهادی گفت: سابقا پرونده‏ های زیر 500 متر مربع به شورا ارائه نمی ‏شدند، چراکه باید به این موضوعات دقت کرد چون حق مردم زیر سوال می رود و بسیاری از اعضا اذعان دارند که از باغ شمردن چنین پرونده ‏هایی ناراحتند، لذا پیشنهاد می کنم چنین پرونده‏ هایی را به شورا نیاوریم و کنار بگذاریم و پس از اصلاحیه بررسی کنیم.

در ادامه پرویز سروری در پاسخ به صادقی گفت: این سخن کاملا درست و منطقی است اما مشکل اینجاست که دیوان عدالت اداری از شورا بازخواست می ‏کند که چرا پرونده را در زمان‏بندی قانونی بررسی نکرده‎ اید.

  سپس با پیشنهاد نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران رای گیری در خصوص این پرونده و انجام اصلاحیه داخلی این پلاک ثبتی با اکثریت آرا از دستور خارج شد و مقرر شد تا طی بررسی های بعدی شورای شهر در مورد آن تصمیم گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید برای پرونده باغات با متراژ کمتر از 500 متر

تصمیمات جدید برای پرونده باغات با متراژ کمتر از 500 متر