مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-05سياسي

لزوم بسیج جوانان برای مقابله با اسلام هراسی در فضای مجازی


رییس اداره امور بین الملل دانشگاه باقرالعلوم (ع) با تأکید بر لزوم بسیج جوانان برای مقابله اسلام هراسی در فضای مجازی گفت: نقش آفرینی گسترده مردمی در فضای مجازی ضرورت دارد.

- قم- رییس اداره امور بین الملل دانشگاه باقرالعلوم (ع) با تأکید بر لزوم بسیج جوانان برای مقابله اسلام هراسی در فضای مجازی گفت: نقش آفرینی گسترده مردمی در فضای مجازی ضرورت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیل، زلزله و سایر بحران های اجتماعی را به همت گروه های جهادی و مردمی به نتایج خوبی رساندیم در موضوع فضای مجازی و دست برتر شدن در این زمینه نیز باید از توانمندی مردم و به خصوص جوانان برای نقش آفرینی گسترده مردمی استفاده کرد تا در موضوع اسلام هراسی بر دشمنان پیروز شویم.

استاد دانشگاه باقرالعلوم (ع) با اشاره به ویژگی های عمومی اسلام هراسی در جهان و رسانه ها و فضای مجازی تصریح کرد: این موارد شامل استفاده از روزنامه نگاران به جای متخصصان دانشگاهی و دانشمندان و پرداختن به اسلام کلاسیک به جای توانمندی های جریان های معاصر اسلامی، شناخت مسلمانان در قالب طراحی شده از سوی غیرمسلمانان، تلقی و مطالعه اسلام به عنوان یک کالا، عدم مراجعه به آثار و مکتوبات خود مسلمانان در مورد اسلام و زندگی آنان، فعالیت شبکه ای و حمایت های شبکه ای، ایجاد پیوند ساختگی بین اسلام و مفاهیم منفی، ابهام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسیج جوانان برای مقابله با اسلام هراسی در فضای مجازی

لزوم بسیج جوانان برای مقابله با اسلام هراسی در فضای مجازی