مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-05سياسي

حاشیه نشینان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند


مدیر پروژه ساماندهی بیمه درمان سکونتگاه های غیر رسمی کشور گفت: بیمه سلامت، حاشیه نشینان را نیز تحت پوشش بیمه رایگان قرار می دهد و بیمه سلامت آمادگی پوشش بیمه ای برای اقشار مختلف را دارد.

- محمد جعفری، امروز چهاردهم آذرماه در جمع خبرنگاران اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی را درخواست ریاست جمهوری، قانون و استان ها دانست و گفت: استفاده از نسخه کاغذی به خط پایان نزدیک شده و همه مایل به اجرای تمام و کمال طرح نسخه نویسی الکترونیک هستند.

وی با بیان این که ماهانه 2 میلیون و 250 هزار نسخه الکترونیک در کشور در قبال 600 هزار نسخه کاغذی صادر شده است، افزود: اول دی ماه آخرین مهلت استفاده اختیاری از دفاتر بیمه کاغذی در کشور است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان عنوان کرد: موسسات تشخیصی و درمان و پزشکان طی ماه های اخیر الزام آورتر از گذشته به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک روی آورده اند و موسسات جامانده از این طرح طی 15 روز آینده خود را به زیرساخت های اجرای این طرح مجهز خواهند کرد.

دبیر طرح نسخه نویسی الکترونیک در کشور بیان کرد: ماهانه 130 هزار نسخه الکترونیکی در کرمان صادر می شود در حالی که در ماه گذشته فقط هزار و 200 نسخه کاغذی صادر شده است.

جعفری با اشاره به اینکه مردم بعد از اتمام دفاتر بیمه مجدد درصدد گرفتن دفتر بیمه جدید هستند، افزود: موسسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

حاشیه نشینان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند