مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-05سياسي

سند الزامات حاکمیتی فناوری هوش مصنوعی در راستای توسعه کسب و کارها و اشتغالزایی است


معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی از توسعه کسب وکارها و فرصت برای اشتغال سرمایه انسانی با تدوین سند الزامات حاکمیتی فناوری هوش مصنوعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، ابوالفضل روحانی، معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی با بیان این مطلب افزود: هدف اصلی تدوین سند الزامات حاکمیتی فناوری هوش مصنوعی، انسجام دیدگاه­ها و پرداختن به این حوزه مهم در کشور است تا بتوان با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های قابل توجه از توسعه هوش مصنوعی، تجاری سازی دانش و فناوری این حوزه را تسریع کرده و به رقابت پذیری اقتصادی در سطح منطقه و جهان نزدیک شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین نشست هم اندیشی پیش نویس این سند، افزود: در این سند قرار بر این است تا با مطالعه اسناد بالادستی مرتبط با فناوری های هوشمند و با نگاهی بر زیست بوم و فلسفه هوش مصنوعی و تاکید بر زنجیره ارزش هوش مصنوعی و آگاهی بخشی عمومی و اجتماعی سازی، اخلاقیات، تنظیم گری و دیگر جنبه های مهم، الزامات اساسی برای توسعه هوش مصنوعی در چارچوب ارزشهای حاکم بر جامعه، تهیه و تدوین شود.

معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی با تاکید بر اهمیت تدوین اسناد ملی و برنامه ریزی جهت مواجهه فعال و مبتکرانه با فضای مجازی در سطح ملی و جهانی و توسعه آن به میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند الزامات حاکمیتی فناوری هوش مصنوعی در راستای توسعه کسب و کارها و اشتغالزایی است

سند الزامات حاکمیتی فناوری هوش مصنوعی در راستای توسعه کسب و کارها و اشتغالزایی است