مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-05سياسي

رصد فضای اطلاع رسانی شاهرود انجام شد/ استفاده از ظرفیت رسانه ها


فرماندار شاهرود با بیان اینکه رصد و ساماندهی فضای اطلاع رسانی شاهرود طی دو سال اخیر صورت گرفته است، گفت: این اقدام برای بهره مندی از ظرفیت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف انجام شده است.

- ، ابوطالب جلالی ظهر یکشنبه در نشست سواد رسانه ای با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی شاهرود ضمن اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها، بیان کرد: این مهم طی دو سال اخیر در سطح شهرستان شاهرود در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اهمیت جایگاه و نقش ابزار خبر و اطلاع رسانی و به خصوص شبکه های اجتماعی اشارات ارزشمندی داشتند و لذا باید گفت در کشورمان کمتر به برنامه مناسب در زمینه استفاده از ظرفیت های رسانه ها پرداخته ایم لیکن هر وقت صحبت از فضای مجازی شده بیشتر مخاطرات و تهدیدهای آن اشاره شده و شاید این به آسیب هایی که متوجه نظام می شود، باز می گردد.

فرماندار شاهرود گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند دشمنان از همین ابزار به دنبال تخریب نظام و ملت ایران بودند و در واقع هویت مردم ما را در نظام اسلامی را مورد هجمه قرار دادند در نتیجه دروغ نگاری و فضاسازی رسانه ای شامل درشت نمایی بخشی از نواقص که ممکن است در کشور وجود داشته باشد و نپرداختن به مزیت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد فضای اطلاع رسانی شاهرود انجام شد/ استفاده از ظرفیت رسانه ها

رصد فضای اطلاع رسانی شاهرود انجام شد/ استفاده از ظرفیت رسانه ها