مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-05دانش

ابلاغ وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در فضا های دانشگاهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، نشست ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت با حضور دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، - نامه بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی جهت برپایی نماز جماعت در فضا های دانشگاهی وابسته به وزارت بهداشت ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، نشست ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت با حضور دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، در این نشست نامه ابلاغی دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی جهت برپایی نماز جماعت قرائت شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نسبت بر توجه به امر نماز در میان دانشجویان، اساتید، کارکنان، کادر درمان و تمامی اعضای خانواده وزارت بهداشت تاکید و توجه به نماز را به عنوان ستون دین امری مهم در مسیر موفقت هر انسان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: اهتمام ویژه وزیر بهداشت به امر نماز فرصت بسیار خوبی است تا در حوزه نماز و اقامه این امر واجب الهی، در فضای دانشگاهی، بیمارستانی و اداری اقدامات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در فضا های دانشگاهی

ابلاغ وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در فضا های دانشگاهی