مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-05سياسي

اجرایی شدن فریضتین نیازمند تاکتیک و گفتمان عمومی است


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد که اجرایی شدن فریضتین به عنوان امری لازم نیازمند قدرت، علم، برنامه، روش، تاکتیک و ایجاد یک گفتمان عمومی است.

- آیت الله کاظم صدیقی یکشنبه 14 آذر در نخستین گردهمایی معاونین اجتماعی و مطالبه گری و رابطین عفاف و حجاب ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است، بیان کرد: قرآن کریم ابتدا مسئولیت صیانت از خود را از ما می خواهد، لذا مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر؛ مسئولیت الهی، وجدانی، صنفی و پرچمداری از این فریضه است.

او افزود: اگر چنین باشد از توطئه ها، شانتاژها، تبلیغات شبکه ای و سر و صداها نباید نگران شد و همه می دانیم که جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، جایگاه حفاظت از همه احکام دین است و اگر این دژ تخریب شود هیچ حکمی مصونیت پیدا نمی کند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر عمود و سنگر حفاظ اصول و فروع دین است، گفت: این مهم هم کار خداست، هم کار همه انبیاء، هم رسالت خاتم پیغمبران و همه داعیان الی الله است.

آیت الله صدیقی اضافه کرد: قرآن کریم در سوره بقره اهل کتاب را که شب بیدار و اهل امر به معروف هستند، جزو صالحین معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن فریضتین نیازمند تاکتیک و گفتمان عمومی است

اجرایی شدن فریضتین نیازمند تاکتیک و گفتمان عمومی است