مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-05سياسي

تشریح برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در آستانه ولادت حضرت زینب(س)


محافل شب های حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) نیز با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی اراکی، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، لقمانی و بندانی نیشابوری از شنبه تا جمعه دنبال می شود.

- ، برنامه های حرم حضرت معصومه (ع) در آستانه ولادت حضرت زینب (س) با ویژه برنامه های متنوع تشریح شد.

ویژه برنامه آستان فاطمی با محوریت دعای توسل از شبکه قرآن، دعای ندبه این هفته از شبکه دو سیما و ویژه برنامه قرار در شب میلاد حضرت زینب (س) از شبکه پنج سیما منعکس می شود.

محافل سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه 13 آذرماه تا جمعه 19 آذرماه به ترتیب با حضور حجج اسلام سید جلال موسوی، منصور سعیدی نژاد، محمد انواری، حجت الاسلام عسگر دیرباز، حجت الاسلام محمد علی حاجیان، حجت الاسلام علی خادمی و حجت الاسلام محسن حیدری کاشانی برگزار می شود.

در هفته جاری زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها هر روز بعد از نماز عصر از شنبه تا چهارشنبه توسط حجت الاسلام علی علیزاده، حجت الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی، عباس جوشقانیان، وحید خیابانی، مهدی فروغی و ابوالقاسم زمانی خوانده می شود.

مراسم قبل از نماز مغرب نیز با سخنرانی حجج اسلام سید جلال رضوی، حیمد ملکی، عابدیان، پوررضا، حائری کرمانشاهی از شنبه تا چهارشنبه برگزار و پنج شنبه عصر نیز محفل انس با قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در آستانه ولادت حضرت زینب(س)

تشریح برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در آستانه ولادت حضرت زینب(س)